کافه سه میم

جک دانیل (Jack Daniel’s)

معرفی شرکت جک دانیل

دلیل تولید قهوه توسط شرکت Jack Daniel's

از کجا قهوه های جک دانیل اورجینال بخریم؟

  • جک دانیل (Jack Daniel’s)

 جک دانیل (Jack Daniel’s) :

 .جک دانیل ، تقطیر کننده ویسکی مشهور جهان می باشد که با Inc و World Of Coffee برای تولید قهوه های برشته شده در ویسکی شریک شده است.

.قهوه های مارک جک دانیل عموما از قهوه های 100 درصد عربیکا بسیار مرغوب و با کافئین یا بدون کافئین تولید می شود که با وجود داشتن طعم و عطر ویسکی تنسی ولی کاملا بدون الکل بوده و کاملا حلال می باشند. قهوه جک دانیل فقط به صورت پودر قهوه و به صورت قوطی های کلکسیونی 250 گرمی و پاکت های 43 گرمی (که غالبا به عنوان هدیه استفاده می شوند) عرضه می شوند.

 

فروش قهوه های طعم دار جک دانیل اصل

 

.قهوه های جک دانیل همچون دیگر محصولات این شرکت دارای لوگوی سیاه و سفید با حک “Old No.7” بر روی درب آن می باشند که شماره ثبت اولیه کارخانه تقطیر جک دانیل بوده است.

.چارلی نیومن ، رئیس و مالک و استاد رست شرکت World Of Coffee در مورد همکاری خود با جک دانیل می گوید : " ما از بهترین طعم ها و با کیفیت ترین قهوه های جهان برای تولید محصولات خود استفاده می کنیم و اکنون طعم و عطر اصیل جک دانیل را به قهوه اضافه می کنیم. ما به محصولات قهوه ای که تولید می کنیم ، بسیار دقت و افتخار می کنیم و قهوه جک دانیل نیز از این قاعده مستثنی نیست."

.جک دانیل در سال 1866 در لینچبورگ (Lynchburg) تاسیس شد و در حال حاضر هفت نوع ویسکی متمایز را تولید و عرضه می کند که بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشند.

.شرکت Inc و World Of Coffee نیز یک شرکت رست قهوه می باشد که به صورت خانوادگی اداره می شود و در استرلینگ (Stirling) ایالت نیوجرسی (New Jersey) واقع شده و متخصص در تولید قهوه های ممتاز ،سطح بالا ، قهوه های طعم دار و لذیذ و همچنین بسته بندی بر چسب خصوصی می باشد. استادان رست قهوه در World Of Coffee از سال 1984 تا به امروز برای تهیه و تولید بهترین طعم های قهوه از استاندارد های کیفیت بسیار دقیقی پیروی می کنند.

 

فروشگاه قهوه سه میم

 

.نام تجاری و علامت تجاری Jack Daniel’s Tennessee Whisky تحت لیسانس Jack Daniel’s Properties Inc با استفاده انحصاری برای این قهوه استفاده می شود.

.قهوه برند ویسکی جک دانیل ترکیبی بینظیر از ویسکی قدیمی شماره هفت تنسی جک دانیل و دانه های قهوه درجه یک می باشد که به صورت ویژه برشته شده تا طعمی ملایم با طعم اصیل جک دانیل را ارائه دهد. این قهوه یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به قهوه است که می خواهند از ترکیبی خاص از یک قهوه لذیذ لذت ببرند.

.برای خرید قهوه های جک دانیل اورجینال آمریکا می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه ها را به صورت پلمپ اصل و اورجینال شرکت سازنده و با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

.درست است که قهوه های Jack Daniel’s تنوع زیادی ندارد و با دانه های عربیکا تولید می شوند ولی با این حال طعم منحصربفرد آنها باعث می شود که هر عاشق قهوه ای از نوشیدن آن نهایت لذت را برده و به رضایت کاملی برسد. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی مطمئنا از قهوه غنی و خوش طعمی که جک دانیل ارائه می دهد ، لذت خواهد برد و از مشتاقان آن خواهد شد.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر و با سابقه قهوه در ایران می باشد که فقط به عرضه قهوه های مارک و اصل از معتبر ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را بدون واسطه در اختیار قهوه دوستان و عاشقان واقعی قهوه های اصل و ناب قرار می دهد.

.اگر از دوستداران قهوه های طعم دار هستید ، پیشنهاد می کنیم حتما قهوه جک دانیل تنسی ویسکی را امتحان کنید و مطمئن باشید طعم آن شما را شگفت زده خواهد کرد. برای اطمینان خاطر از اصل بودن قهوه ها پیشنهاد می کنیم حتما این قهوه را از فروشگاه قهوه سه میم تهیه کرده تا به صورت پلمپ و بسته اورجینال برای شما ارسال شود.

.همچنین در کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده ، فقط از قهوه های برند و مارک از بهترین های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و شما می توانید هر قهوه از هر شرکتی را که دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار صبحانه های ویژه و خاص کافی شاپ سه میم شیراز نهایت لذت را ببرید.

قهوه های برند جک دانیل :

پودر قهوه جک دانیل تنسی ویسکی

  • حاوی دانه های 100 درصد قهوه عربیکا
  • دارای طعم طبیعی ویسکی ، بدون الکل و کاملا حلال
  • رست مدیوم ، فول بادی ، طعم و عطر بینظیر
  • دارای نت کارامل و وانیل ویسکی تنسی
  • قوطی فلزی دربدار 250 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top