کافه سه میم

دون فرانسیسکو (Don Francisco’s Coffee)

تاریخچه شرکت قهوه دون فرانسیسکو

دلیل ماندگاری و موفقیت شرکت Don Francisco’s Coffee

معرفی محصولات دون فرانسیسکو

  • دون فرانسیسکو (Don Francisco’s Coffee)

 دون فرانسیسکو (Don Francisco’s Coffee) :

 .نام این شرکت از نام پدر بزرگ خانواده ، فرانسیسکو گاوینا (Francisco Gavina) یا دون فرانسیسکو (Don Francisco) گرفته شده است. دون فرانسیسکو ، از زمان بزرگ شدن در مزرعه قهوه خانوادگی در کوبا گرفته تا راه اندازی قهوه خانه در لس آنجلس که هنوز هم کار می کند ، همواره به کیفیت و ارائه بهترین فنجان قهوه توجه ویژه داشته است.

 

قهوه دون فرانسیسکو،قهوه دون فرانچسکو،فروش قهوه Don Francisco،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،کافی شاپ سه میم

دون فرانسیسکو

 

.فرانسیسکو گاوینا شصت ساله بود که از راه اسپانیا به لس آنجلس آمد ، جایی که او و همسرش آناتولی و چهار فرزندش در تبعید از کوبا ، پس از انقلاب کمونیستی در سال 1959 زندگی کردند. او هم به عنوان پیشخدمت و در حسابداری کار کرد در حالیکه در تمام مدت رویای خود را برای بازگشت به تجارت خانوادگی یعنی قهوه را دنبال می کرد.

 

قهوه دون فرانسیسکو،قهوه دون فرانچسکو،فروش قهوه Don Francisco،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،کافی شاپ سه میم

فرانسیسکو و فرزندانش

 

.فرانسیسکو که در کوه های ترینیداد (Trinidad) ، کوبا ، جایی که خانواده اش از سال 1870 قهوه می کاشتند ، به دنیا آمد ، به خاطر انگشت شست سبز و پشتکار و استقلالش شهرت داشت. او مدرک خود را در ایالات متحده گرفت و قبل از بازگشت به کوبا برای مراقبت از پدر بیمارش در بانک فدرال رزرو (Federal Reserve Bank) کار کرد.

 

خرید قهوه های دون فرانسیسکو اورجینال

 

.در بازگشت به خانه ، او مجوزی برای برشته کردن قهوه ای که در مزرعه خانوادگی پرورش داده و فرآوری شده بود ، دریافت کرد و در حالیکه آمریکایی ها در رکود بزرگ دست و پنجه نرم می کردند ، در تجارت خانوادگی اش دوام آورد. همین روحیه پر تلاش همان چیزی است که او را ترغیب کرد تا در لس آنجلس دوباره شروع کند و در نهایت شهرت او را به عنوان " پر هیجان ترین مرد قهوه " برایش به ارمغان آورد.

 

قهوه دون فرانسیسکو،قهوه دون فرانچسکو،فروش قهوه Don Francisco،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،کافی شاپ سه میم

 

آغاز به کار شرکت فرانسیسکو گاوینا و پسران :

.وی به همراه پسرانش شروع به برشته کردن و فروش قهوه در کیسه های کاغذی برای جامعه محلی کوبا کرد. این یک روش خوش آمدگویی بود که در آن قهوه های سبک آمریکایی که کمی برشته شده بودند و در قوطی ارائه می شد ، به مشتریان عرضه می گردید که این کار خیلی زود در میان مهاجران آسیایی و خاورمیانه بسیار مورد توجه قرار گرفت و درخواست ها برای این نمونه قهوه بسیار افزایش پیدا کرد.

.در این زمان که پسرانش پدرو (Pedro) و خوزه (Jose) ، قهوه ها را بو داده و بسته بندی می کردند و می فروختند و تحویل می دادند ، فرانسیسکو در حال تهیه و توسعه ترکیبی بود که امروزه مورد علاقه و استقبال تمام افراد می باشد و همگی به نام خود او هستند.

 

فروش قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها

 

.در سال 1984 شرکت فرانسیسکو گاوینا و پسران (F.Gavina & Sons , Inc) ، فقط به اندازه همان مزرعه و کارخانه رست در کوبا بود که به عنوان تجارت خانوادگی آنها شناخته می شد. آناتولی رئیس جمهور بود و هر روز صبح برای شوهر ، پسرانش و دفترش کیک های باندت می پخت. به عنوان یک پیشگام در این صنعت ، تجربه او در مزرعه همیشه رویکرد او را نشان می دهد که " یک فنجان عالی قهوه ، ارزش همه سر و صدا ها را دارد."

.فرانسیسکو هر روز صبح را به خواندن "وال استریت ژورنال" و بررسی کیفیت در انبار قهوه سبز و پیگیری شات بدون کافئین که توسط پزشک سفارش شده بود و یک اسپرسوی کلاسیک به سبک کوبایی می گذراند. میراث دون فرانسیسکو و آناتولی از طریق فرزندان ، نوه ها و نوه های آنها زنده مانده و می ماند.

 

قهوه دون فرانسیسکو،قهوه دون فرانچسکو،فروش قهوه Don Francisco،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،کافی شاپ سه میم

 

.امروزه شرکت Don Francisco’s Coffee ، توسط نوه های فرانسیسکو و همچنان به صورت یک تجارت خانوادگی اداره می شود. آنها در مورد تجارت خود اینگونه می گویند : "ما مشتاق تولید قهوه با کیفیت طبق سنت خانوادگی خود هستیم تا از فنجان عالی قهوه اطمینان حاصل کنیم. قهوه دون فرانسیسکو ، نقطه اوج تخصص و تعهد ما به قهوه با بالا ترین کیفیت است. داستانی که با اولین درختان قهوه ما در کوبا ، 150 سال پیش آغاز شد.

.خانواده ما بر هر مرحله از فرآیند قهوه با دقت بسیار نظارت دارد. ما با دقت دانه های قهوه را از بهترین مناطق کشت قهوه در جهان انتخاب و تهیه می کنیم و سپس دانه ها را در کارخانه خود در لس آنجلس بو داده و بسته بندی می کنیم."

 

قهوه دون فرانسیسکو،قهوه دون فرانچسکو،فروش قهوه Don Francisco،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،کافی شاپ سه میم

 

.برای خرید قهوه های دون فرانسیسکو اصل به صورت پلمپ اورجینال آمریکا می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از قهوه های تولیدی این شرکت را که تمایل دارید ، خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و اصل و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید. همچنین شما می توانید قهوه خود را در کنار صبحانه های ویژه و بینظیر سه میم که با با کیفیت ترین مواد غذایی و به صورت تازه و گرم تهیه و سرو می شود ، میل کرده و روز با نشاطی را آغاز کنید.

معرفی قهوه های برند دون فرانسیسکو :

دانه قهوه دون فراسیسکو آجیل وانیلی

دون فرانسیسکو،قهوه دون فرانسیسکو،قهوه دن فرانسیسکو،Don Francisco’s Coffee ،فروش قهوه دون فرانسیسکو،فروشکاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

  • ترکیب دانه های 100 درصد عربیکا
  • رست مدیوم ، فول بادی ، بافت نرم
  • دارای طعم غنی و خامه ای وانیل و عطر آجیل
  • کافئین خوب ، اسیدیته کم
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 907 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top