کافه سه میم

قهوه اصل

قهوه اصل 

قهوه چیست؟

ویژگی های قهوه اصل

تفاوت قهوه اصل از تقلبی

از کجا قهوه اصل بخریم؟

 

  • قهوه اصل

فهرست مطالب:

 

قهوه اصل

قهوه چیست؟

.قهوه در واقع یک نوشیدنی است که بعد از دم کردن پودر آسیاب شده ی دانه های برشته شده ی گیاه قهوه به دست می آید و امروزه به عنوان دومین نوشیدنی پر مصرف در جهان شناخته می شود. قهوه یا Coffee به دلیل داشتن کافئین به عنوان یک نوشیدنی محرک و انرژی بخش محسوب می شود و به همین دلیل هم بسیار پر طرفدار شده است.

 

فروش قهوه های اصل و مارک

 

.متاسفانه به دلیل همین پر فروش بودن قهوه ، بسیاری از افراد برای کسب سود بیشتر اقدام به تولید قهوه های بی کیفیت و نامرغوب کرده اند. به همین خاطر بسیار توصیه می شود که حتما از قهوه های مارک و قهوه های اصل که توسط شرکت های معتبر تولید قهوه در جهان تولید و عرضه می شود ، استفاده نمائید.

.گیاه قهوه بومی آفریقا و یمن بوده ولی به دلیل افزایش درخواست ها و افزایش مصرف ، در مناطق دیگر جهان همچون قاره آمریکا ، جنوب شرقی آسیا نیز کشت می شود. گیاه قهوه دارای گونه های مختلفی است و دو گونه ی آن به نام های عربیکا (Arabica) و روبوستا (Robusta) بیشترین خواهان و بیشترین میزان کشت را دارند.

 

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا

 

.دلیل اینکه گفته می شود که از قهوه اصل و قهوه برند استفاده نمائید زیرا شرکت های معتبر برای تولید قهوه های خود از بهترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه استفاده می کنند و از با تجربه ترین و ماهر ترین رست کنندگان برای برشته کردن و ترکیب دانه های قهوه استفاده می کنند.

 

فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم

 

.این درحالی است که افراد سودجو از بی کیفیت ترین و ارزان ترین دانه های قهوه استفاده می کنند و حتی بسیاری از آنها دارای دانش لازم و کافی برای رست کردن قهوه نبوده و دانه ها را به صورت تصادفی برشته می کنند و حتی دیده شده که بعضی از آنها برای بالا بردن میزان انرژی قهوه و وابسته کردن مشتری به قهوه های خود از پودر قرص های انرژی زا و روانگردان در قهوه های خود استفاده می کنند.

چطور بفهمیم که یک قهوه اصل است یا تقلبی ؟

  • قهوه اصل دارای نام و برند مشخصی بوده و به صورت پلمپ و بسته بندی عرضه می شود.

  • تاریخ رست قهوه های اصل و مارک مشخص بوده و بر روی بسته بندی آنها حک شده است.

  • قهوه های اصل نه تنها در هنگام دم کردن که در حالت خشک نیز بوی بسیار مطبوع و خوشی دارند در حالیکه در قهوه های تقلبی بوی نم یا بوی خاک را در کنار بوی قهوه احساس می کنید که بسیار هم ناخوشایند است.

  • قهوه های اصل و برند دارای رنگ قهوه ای روشن تا تیره هستند در حالیکه قهوه های تقلبی غالبا رنگ مشکی و تیره ای دارند که در نتیجه رست نادرست به وجود می آید.

  • قهوه های تقلبی غالبا دارای قیمت پائینی هستند که به دلیل جذب مشتری و همچنین نداشتن بسته بندی درست و کیفیت خوب می باشد در حالیکه قهوه های اصل به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و مرغوب دارای قیمت بالاتری هستند.

.اینها چند مورد از راه های تشخیص قهوه اصل از تقلبی می باشند ولی برای آنکه از اصل بودن قهوه ای که می خرید مطمئن باشید ، بهترین کار آن است که قهوه مورد نیاز خود را فقط از فروشگاه ها و فروشنده های معتبر که قهوه های برند و مارک عرضه می کنند ، خریداری نمائید و با خیال راحت از طعم و فواید قهوه بهره ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم ، یکی از فروشگاه های معتبر ایران است که در زمینه واردات و عرضه مستقیم قهوه های اصل و برند از برترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان فعالیت دارد. فروشگاه قهوه سه میم تمامی قهوه های را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را به مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.شما قهوه دوستان می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم ، هر قهوه از هر برند و شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که شما عزیزان می توانید در آنجا هر قهوه اصل و مارک از هر شرکتی را که دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود با طعم واقعی و ناب لذت ببرید.

.کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای تهیه تمامی نوشیدنی ها و برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و اورجینال استفاده می کند و شما می توانید قهوه دلخواه خود را در کنار صبحانه های بینظیر و ویژه سه میم میل کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

قهوه برند :

.قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پر طرفدار در جهان می باشد که در طی یک قرن گذشته در تمام کشورهای جهان وارد شده و افراد با ذائقه های متفاوت را به خود جذب کرده است.

.به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم جهان و درخواست بسیار بالای آنها در مورد خرید و مصرف قهوه ، شرکت ها و کمپانی های بسیاری در سراسر جهان هستند که به تولید و عرضه قهوه در قالب های مختلف می پردازند تا نیاز مردم را برآورده کنند؛ چیزی که در این حیطه باید به آن اشاره کرد این است که همچون دیگر مشاغل ، تنها تعداد معدودی از این شرکت های تولید و عرضه قهوه به یک شرکت معتبر جهانی یا برند جهانی تبدیل شده اند.

.تعداد بسیاری برند قهوه در جهان وجود دارد که بسیار معتبر هستند و برای حفظ اعتبار خود همه کاری را انجام می دهند و حتی کارمندان خود را به صورت اختصاصی برای خرید بهترین دانه های قهوه به مزارع قهوه در نقاط مختلف جهان می فرستند تا اطمینان خاطر کاملی را از محصول اولیه خود داشته باشند.

.پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی "قهوه برند" را مطالعه نمائید.

قهوه مارک :

.قهوه های تولیدی توسط شرکت هایی که به دلایل مختلفی همچون با کیفیت بودن محصولاتشان به اندازه ای در میان مردم جهان اعتبار کسب کرده اند که به آنها قهوه مارک (Mark Coffee) لقب داده اند.

.برای اینکه قهوه های یک شرکت بتواند در میان قهوه های مارک قرار بگیرد باید از میان فیلتر های بسیاری که توسط سازمان های غذایی و سنجش جهانی در نظر گرفته شده اند ، با موفقیت رد شوند و همچنین یکسری ملاک هایی را مردم به دنبال آنها هستند را نیز باید داشته باشد.

.توصیه ای که داریم این است که مقاله "قهوه مارک" را در سایت سه میم مطالعه نمائید تا بتوانید علاوه بر ویژگی های قهوه مارک با دیگر ویژگی ها و خصوصیات انواع قهوه ها آشنا شوید.

قهوه اصل کالامازو (Kalamazoo Coffee) :

Kalamazoo Coffee، Kalamazoo ،قهوه Kalamazoo ،قهوه کالامازو،قهوه مارک کالامازو،فروش قهوه کالامازو اصل،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،فروش قهوه اصل

 

.شرکت قهوه کالامازو یکی از شرکت های تولید قهوه در آمریکا است که عموما از قهوه 100 درصد عربیکا برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

.شرکت Kalamazoo  یک شرکت تخصصی رست قهوه می باشد که بسیار هم در قسمت غرب میانه آمریکا مورد توجه قرار گرفته و کارخانه رست آن در میشیگان واقع شده است. قهوه های مارک کالامازو قهوه هایی طعم دار هستند و اگر از علاقه مندان این دسته از قهوه ها هستید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های این برند را امتحان کنید و مطمئن باشید از طرفداران آن خواهید شد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top