کافه سه میم

قهوه اورجینال

منظور از قهوه اورجینال ، چه قهوه ای است؟

فواید مصرف قهوه اورجینال

عوارض مصرف قهوه های فله ای

از کجا قهوه اورجینال و اصل بخریم؟

  • قهوه اورجینال

قهوه اورجینال

فواید مصرف قهوه اورجینال

عوارض مصرف قهوه های بی کیفیت

از کجا قهوه اورجینال بخریم؟

 

 

قهوه اورجینال

قهوه

.قهوه یکی از نوشیدنی های رایج و پر مصرف در جهان می باشد که از دانه های بو داده شده و آسیاب شده ی گیاه قهوه به دست می آید. قهوه به علت داشتن کافئین ، یک نوشیدنی محرک و انرژی بخش می باشد و می توان آن را به صورت گرم و سرد مصرف کرد.

 

خرید قهوه اورجینال و اصل

 

.قهوه ، یک گیاه بومی آفریقا و آسیا بوده ولی امروزه به دلیل افزایش درخواست ها و افزایش مصرف در بسیاری از کشور های جهان از جمله کشور های آمریکای جنوبی و مرکزی کشت می شود. قهوه دارای گونه های مختلفی است که در میان آنها دو نوع عربیکا و روبوستا بیشترین میزان تولید و مصرف را دارد.

.قهوه دارای خواص بسیاری است که می تواند سبب بهبود عملکرد جسمی و مغزی فرد شود البته به شرط آنکه به صورت درست و به میزان کافی مصرف شود. همچنین نکته بسیار مهم دیگر در مصرف قهوه این است که فقط از قهوه های برند و قهوه های اورجینال استفاده نمائید تا به خوبی از فواید آن بهره مند شوید.

فواید مصرف قهوه اورجینال :

  1. افزایش متابولیسم بدن و کمک به سیستم ایمنی

  2. افزایش سطح هوشیاری و انرژی

  3. افزایش و بهبود عملکرد مغزی

  4. کمک به کاهش وزن به واسطه افزایش دادن میزان سوخت و ساز

  5. کمک به بهبود مشکلات قلب و عروقی

  6. کمک به بهبود علائم افسردگی

و بسیاری فواید دیگر که به واسطه مصرف درست قهوه می توانید از آن بهره مند شوید.

.برای خرید هر نوع قهوه اورجینال و قهوه مارک از هر شرکت و برندی در جهان می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و با بررسی انواع قهوه ها و ویژگی هر یک آنها ، قهوه ای را که بیشتر با ذائقه و سایقه تان همخوانی دارد را سفارش داده و به صورت پلمپ اورجینال شرکت سازنده ، درب منزل خود تحویل بگیرید.

.همواره توصیه کرده ایم که برای خرید و برای مصرف خود به هبچ عنوان به سراغ قهوه های فله و بی نشان نروید؛ زیرا اکثر این قهوه ها از دانه های قهوه ارزان قیمت و بی کیفیت تولید می شوند و غالبا هم توسط افراد بی دانش و بی تجربه برشته یا رست داده می شوند. این قهوه ها عموما باعث بروز مشکلاتی در افراد می شود ، از جمله :

  1. افت شدید فشار خون

  2. سردرد و سر گیجه

  3. افزایش شدید ضربان قلب

  4. رفلاکس شدید معده

  5. حالت تهوع

.همین چند مورد کافی است که کاملا برای شما مشخص شود که چرا می گوییم از قهوه های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده نکنید. به قول یک ضرب المثل قدیمی که می گوید: هیچ ارزانی بی دلیل نیست و برعکس آن هم کاملا صادق است.

 

بهترین فروشگاه قهوه های اورجینال

 

.اگر اهل خوردن قهوه هستید ، سعی کنید از کافه یا کافی شاپ هایی خرید کنید که از قهوه های مارک و اورجینال برای سرو استفاده می کنند و همچنین اگر به دنبال خرید قهوه برای استفاده روزانه خود هستید ، به سراغ فروشگاه هایی بروید که به عرضه قهوه های برند از شرکت های معتبر قهوه می پردازند و به این ترتیب خیال تان از کیفیت قهوه ای که استفاده می کنید ، راحت خواهد بود.

.برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله "چطور بفهمیم یک قهوه اصل است" را مطالعه کنید.

.یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه کشور را که در زمینه واردات و عرضه قهوه های برند و کمیاب از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهانی فعالیت دارد فروشگاه قهوه سه میم می باشد که دارای آرشیوی بینظیر و خاص از بهترین و مرغوب ترین قهوه های اورجینال و مارک جهان می باشد که آنها را به صورت مستقیم وارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد را خیلی راحت و تنها با یک کلیک از فروشگاه قهوه سه میم خریداری کرده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که شما عزیزان می توانید در آنجا هر قهوه اصل و مارک از هر شرکتی را که دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود با طعم واقعی و ناب لذت ببرید. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای تهیه تمامی نوشیدنی ها و برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و اورجینال استفاده می کند و شما می توانید قهوه دلخواه خود را در کنار صبحانه های بینظیر و ویژه سه میم میل کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

.باز هم توصیه می کنیم که حتما برای خرید قهوه مصرفی خود ، به سراغ فروشگاه هایی بروید که از اصل و اورجینال بودن قهوه های آن اطمینان پیدا کرده اید و به این ترتیب با خیال آسوده و اطمینان کامل ، قهوه خود را خریداری کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

قهوه اورجینال استارباکس :

استارباکس،قهوه استارباکس، Starbucks، Starbucks Coffee، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه استارباکس اورجینال آمریکا،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه استارباکس در سال 1971 توسط سه فرد به نام های زو سیگل ، گوردون بوکر و جری بالدون در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها و کافی شاپ های زنجیره ای در جهان می باشد که شعب خود را در سراسر جهان گسترش داده تا هر فردی بتواند قهوه های استارباکس را در دسترس داشته باشد و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.بعد از پیوستن هاوارد شولتز به این شرکت و پیشنهاد وی برای راه اندازی کافی شاپ های زنجیره ای ، سرانجام در سال 1987اولین کافی شاپ Starbucks راه اندازی شد و همان طور که شولتز پیش بینی کرده بود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد به نحوی که شعب بعدی را توانستند خیلی سریع راه اندازی کنند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top