کافه سه میم

ایتالکافه (ItalCaffé)

معرفی شرکت قهوه ایتالکافه

برند ItalCaffé از ابتدا تا به امروز

معرفی محصولات ایتالکافه

  • ایتالکافه (ItalCaffé)

 ایتالکافه (ItalCaffé)

 .شرکت قهوه ایتالکافه ، یک شرکت رست قهوه ایتالیایی است که در سال 1969 راه اندازی شده و کارخانه و دفتر مرکزی آن در نزدیکی La Spezia در ایتالیا واقع شده است.

.داستان این شرکت به بیش از پنجاه سال بیش ، به سال 1969 بر می گردد یعنی زمانی که انیو پولی (Ennio Poli) تصمیم گرفت که مغازه خواربار فروشی خود را به یک کارگاه رست قهوه تبدیل کند. هدف او انتخاب بهترین قهوه ها از سراسر جهان ، آوردن آنها به سرزمین خود و برشته کردن آنها بود تا عطر اصیل و واقعی اسپرسوی اصیل ایتالیایی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

قهوه ایتالکافه،قهوه ایتال کافی،فروش قهوه ایتالکافه،Italcaffe، فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه در شیراز

 

.تا به امروز اشتیاق وی ، توسط افرادی که تصمیم گرفته اند به مناسب پنجاه سالگی این شرکت ،  ItalCaffé imagine را با الهام گرفتن از زیبایی سرزمین خود احیا کنند ، ادامه دارد.

 

فروش قهوه های ایتالکافه

 

.فعالیت این شرکت شامل واردات قهوه سبز به طور مستقیم از بازار های مبدا مواد خام است. سپس دانه های قهوه طبق بهترین سنت ایتالیایی برشته و با دقت و وسواس خاصی بسته بندی می شود.

.شرکت قهوه برند ItalCaffé ، سال هاست که با موفقیت فعالیت خود را از طریق کانال های مختلف مانند تجارت خرده فروشی بزرگ (فروشگاه های بزرگ ، سوپر مارکت ها و ... ) ، کارترینگ و کانال بار ها و کافه ها (بار ها ، کافه ها ، رستوران ها و هتل ها) و بخش دستگاه های فروش خودکار ادامه می دهد و بسیار هم موفق بوده است.

.تجربه طولانی مدت ایتالکافه در زمینه قهوه و تولید ترکیبات مختلف از دانه های قهوه توانسته هم مشتریان خصوصی و خانگی و هم سخت پسند ترین قهوه خور ها را راضی کرده و در طی این سال ها ، آنها را به عنوان مشتری ثابت این برند نگه دارد.

 

فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم

 

.در سال 1975 ، این شرکت برای گسترش و سرمایه گذاری بیشتر ، اولین بازسازی بسته بندی خود را انجام می دهد تا علاوه بر یادآوری مجدد در بازار ، تصویر جدیدی نیز از خود ارائه دهد.

.در سال 1984 ، پس از ساخت کارخانه دوم ، ایتالکافه ، علامت تجاری خود را که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، ثبت نمود.

.در 1991 ، دانه قهوه به عنوان نمادی از کیفیتی که همیشه در محصولات ItalCaffé وجود داشته و وجه تمایز این برند بوده است ، در لوگوی این شرکت درج می شود.

.در سال 2009 ، دو رنگ مشکی و قرمز به عنوان رنگ های اصلی در بسته بندی این شرکت معرفی می شود و هر تولید متفاوتی از این شرکت با رنگ متفاوت و ویژه خود مشخص می شود.

.این شرکت از ایتالیا همچنان با قدرت به تولید قهوه های خود ادامه می دهد و در طی این سال ها تمام سعی خود را کرده که به هیچ عنوان کیفیت محصولاتش تغییری پیدا نکند.

 

معتبر ترین فروشگاه قهوه های اصل در ایران

 

.محصولات شرکت قهوه مارک ایتالکافه غالبا به صورت دانه قهوه و در وزن های مختلف عرضه می شود ولی با این وجود کپسول قهوه و دیگر مشتقات آن را نیز تولید و عرضه می کند.

.برای خرید قهوه های ایتالکافه اصل و به صورت پاکت پلمپ و اورجینال می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر قهوه ای از این برند را که تمایل داشته باشید ، سفارش داده و قهوه خود را درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از ایران که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.همچنین در کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده ، می توانید هر یک از قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه جهان را سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود به همراه کیک های سه میم و در محیط دنج و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز نهایت لذت را ببرید. 

.کافی شاپ سه میم دارای یک منوی ویژه از انواع صبحانه های ایرانی و خارجی می باشد که برای تهیه آنها از بهترین و تازه ترین مواد غذایی استفاده کرده و تمامی صبحانه های خود را در همان لحظه سفارش آماده و به صورت کاملا گرم سرو می کند.

قهوه های مارک ایتالکافه :

دانه قهوه ایتالکافه گوستو آروما

ایتالکافه،قهوه ایتالکافه،قهوه ایتالکافی،Italcaffé ،فروش قهوه ایتالکافه اصل،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

  • ترکیب 60 درصد قهوه عربیکا و 40 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، فول بادی ، آرومای زیاد
  • طعم متعادل و قوی با نت میوه های خشک
  • با کرمای مخملی و ماندگار ، اسیدیته کم ، شیرینی و تلخی متعادل
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top