کافه سه میم

باری هاوس (Barrie House Coffee)

معرفی شرکت قهوه باری هاوس

دلیل موفقیت چشم گیر برند Barrie House Coffee

معرفی محصولات باری هاوس

  • باری هاوس (Barrie House Coffee)

 باری هاوس (Barrie House Coffee)

 .شرکت قهوه باری هاوس در سال 1934 در حومه شهر نیویورک تاسیس شد و یک شرکت رست قهوه خانوادگی است که قهوه دست ساز و درجه یک تولید می کند. آنها کار خود را از گاراژ خانه شان شروع کردند و دانه های قهوه را به میزان کم ولی تازه برشته می کردند و بعد از بسته بندی ، آنها را به بهترین رستوران ها و هتل های نیویورک می فروختند.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.خیابان Clay Avenue در نیویورک ، جایگاه ویژه ای در قلب و خاطرات خانواده باری هاوس دارد زیرا این خیابانی است که رئیس فعلی هئیت مدیره و مالک شرکت یعنی بری گلدشتاین (Barry Goldstein) سال های اولیه زندگی خود را در آن گذراند و پدرش هرب (Herb Goldstein) پایه های اولیه این شرکت را بنیان نهاد.

 

قهوه باری هاوس،قهوه بری هاوس،قهوه بری هوس،قهوه باری هوس،Barrie House Coffee،فروش قهوه،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.در اوایل دهه 1940 هرب در طول جنگ جهانی دوم به ارتش پیوست و خانواده اش به نیویورک به نزد خانواده همسرش رفتند. هنگامی که هرب به خانه برگشت ، شرکت قهوه جهانی برانکس (که بعدا به نام پسرش به باری هاوس تغییر نام داد) را در گاراژ خانه پدری همسرش راه اندازی کرد. کل تجهیزات او شامل یک آسیاب کوچک دانه قهوه ، یک دستی مخروطی و یک تفنگ منگنه بود.

.آنها اولین ترکیب کاملا برشته شده خود را در خیابان Clay تولید کردند و با وجودی که امروزه بزرگتر شدند و در نهایت از آن گاراژ خارج شده اند ولی خیابان Clay همیشه برای آنها احساس خاص و ویژه داشته است.

.برای خرید هر یک از قهوه های باری هاوس می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کنید و هر یک از قهوه ها را که تمایل داشتید با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اصل و اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

 

قهوه باری هاوس،قهوه بری هاوس،قهوه بری هوس،قهوه باری هوس،Barrie House Coffee،فروش قهوه،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

بری در کنار پدرش هرب و مادرش هانا در خیابان Clay

 

.مانند تمام اسرار بزرگ خانوادگی ، هنر برشته کردن قهوه به عنوان تخصصی ویژه از نسلی به نسل دیگر در خانواده باری هاوس منتقل شده است. Barrie House از همان ابتدا بر اصول خدمات ، کیفیت و ارتباط با مشتری تمرکز کرده و این اصول همچنان پایه و اساس این شرکت می باشد.

.امروزه شرکت قهوه باری هاوس ، یک رستتر و تولید کننده پیشرو برای محصولات قهوه با برچسب خصوصی و مارک تجاری است که از طریق کانال های خرده فروشی ، تجارت الکترونیک ، خدمات غذا و مهمان نوازی به فروش می رسند.

 

خرید و فروش قهوه های مارک باری هاوس

 

.این شرکت در بین ده شرکت برتر از ارائه دهندگان قهوه تجارت منصفانه در ایالات متحده قرار دارد و یک حق امتیاز برای طراحی فنجان های اختصاصی یکبار مصرف خود را دارد. این خانواده معتقد است که راز موفقیت آنها بر اساس یک ایده ساده است: " قهوه باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد : متمایز ، ثابت ، معطر ، متعادل و مهم تر از همه خوشمزه باشد."

.قهوه های برند تولیدی شرکت Barrie House Coffee ، یک انتخاب عالی برای بار ها ، کافه ها و رستوران هایی است که کیفیت ، طعم و ثبات را در اولویت خود قرار می دهند و به دنبال آن هستند که بهترین ها را به مشتری خود ارائه دهند.

.این شرکت همچنان به صورت خانوادگی و توسط بری و دو برادرش اداره می شود. امروزه باری هاوس با راه اندازی مستقیم برند قهوه خود و ارائه آن به خرده فروشان و مصرف کنندگان روز به روز به پیشنهاد ها و فروش خود اضافه می کند.

.باری هاوس از مرغوب ترین دانه های قهوه که با دقت و نظارت بسیار زیاد انتخاب شده اند ، برای تولید قهوه های خود استفاده می کند. در سال های اخیر تیم های تجاری ، تحقیق و توسعه شرکت گرد هم آمده اند تا طعمی خاص را به عنوان محصول پرچم دار جدید شرکت تولید کنند که می بایست طعمی متمایز و در عین حال خوشمزه داشته باشد. همین موارد باعث تولید محصولات جدید توسط این شرکت شد که بسیار هم مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

.در کل قهوه های باری هاوس در آمریکا بسیار موردپسند بوده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. متاسفانه قهوه های این شرکت جزء قهوه های کمیاب در ایران می باشد ولی خبر خوب آن است که فروشگاه قهوه سه میم قهوه های Barrie House اورجینال را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های ناب و اصل قرار می دهد.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه خود در کنار صبحانه های سه میم که بسیار پر طرفدار هم هستند ، لذت ببرید. 

معرفی قهوه های باری هاوس :

دانه قهوه باری هاوس فندوقی

باری هاوس،قهوه باری هاوس،قهوه باری هوس،قهوه بری هاوس،قهوه بری هوس، Barrie house Coffee ،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال

  • ترکیب قهوه های 100 درصد عربیکا
  • رست لایت ، با طعم فندوق برشته شده ، خامه ای و وانیل شیرین
  • با نت های آجیلی ، کرمی ، نان تست شده و کره ای
  • اسیدیته ملایم ، آرومای عالی ، کافئین مناسب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 907 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top