کافه سه میم

مولیناری (Caffé Molinari)

تاریخچه شرکت قهوه مولیناری

مولیناری یکی از پیشگامان صنعت ایتالیا

دلیل موفقیت Molinari با وجود گذشت بیش از دو قرن

معرفی محصولات برند مولیناری

  • مولیناری (Caffé Molinari)

 مولیناری (Caffé Molinari) :

 .برای بیش از دو قرن ، نام تجاری مولیناری ، نماد برتری و شناخته شده ای بود که موفقیت خود را مدیون تاریخچه خانواده مولیناری است که از پیشگامان واقعی تجارت ایتالیایی از دهه 1800 تاکنون می باشند که با اشتیاق ، سر سختی و تدبیر کار کرده اند و به جایگاه اول رسیده اند.

.اولین نام شرکت "دیتا جوزپه مولیناری" (Ditta Giuseppe Molinari) بود که محصولات روزمره و معمولی خوراکی را به فروش می رساند که این موضوع به سال 1804 در استان مودنا (Modena) بر می گردد؛ سپس نام آن به "دیتا فراتلی مولیناری" (Ditta Fratelli Molinari) تبدیل شد و موفقیت های خارق العاده فعالیت های صنعتی مولیناری آنها را در سال 1888 به عنوان تامین کننده رسمی خانه سلطنتی ساووی (Savoy) تبدیل کرد.

 

قهوه مولیناری،مولیناری، molinari، molinari coffee، caffe molinari،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

نیم تنه موسس شرکت مولیناری "جوزپه مولیناری"

 

قهوه مولیناری،مولیناری، molinari، molinari coffee، caffe molinari،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

کتاب شرکت فراتلی مولیناری که در سال 1800 تاسیس شد

 

.شرکت قهوه برند Molinari از معدود شرکت های قهوه است که از برندگان جوایز بین المللی متعددی شده است.

.اولین بار (کافه) مولیناری در سال 1911 در مرکز مودنا ویا امیلیا (Modena’s Central Via Emilia) افتتاح شد که در آن زمان به عنوان مدرن ترین بار در تاریخ ایتالیا شناخته شد و بعد از آن بود که خانواده مولیناری به کسب و کار برشته کردن قهوه متمرکز شد و شروع به ساختن برندی کردند که قرار بود به Caffé Molinari تبدیل شود.

 

قهوه مولیناری،مولیناری، molinari، molinari coffee، caffe molinari،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.گسترش مداوم ، گواهینامه های کیفیت ، تلاش خستگی ناپذیر برای تعالی ، احترام به سنت و توجه به تمام نوآوری های تکنولوژیکی ، تولید را در بالا ترین سطح تضمین می کند و این دقیقا مسیری بود که شرکت قهوه مارک مولیناری ایتالیا آن را پیمود. امروزه این شرکت به عنوان یک پیشرو در صنعت شناخته شده و بسیار فراتر از مرز های ایتالیا رفته و تایید شده است.

.برای خرید قهوه های مولیناری اصل می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از قهوه های Caffé Molinari را که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد ، با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.قهوه های مولیناری یکی از بهترین قهوه ها برای استفاده در کافه ها ، رستوارن ها و هتل ها می باشد و می تواند به راحتی هر سلیقه ای را راضی کند. امروزه یکی از بزرگ ترین توسعه دهنده ها ، رست کننده و بسته بندی قهوه می باشد که در زمینه تجارت جو ، چای و سایر محصولات با بار ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها فعالیت دارد.

.این شرکت در زمینه تولید قهوه در قالب های مختلف فعالیت دارد و یکی از تامین کنندگان برتر غلاف یا پد قهوه در جهان می باشد. شرکت Molinari یک تامین کننده جهانی است که 73 کشور جهان را تامین می کند.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه ی ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های اصل و برند از معروف ترین و برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

معرفی قهوه های مولیناری :

دانه قهوه مولیناری کوالیتا روزا

قهوه مولیناری،مولیناری،Caffé Molinari ، Molinari ،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک،بهترین قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

  • ترکیب 90 درصد قهوه عربیکا و 10 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، آرومای زیاد ، فول بادی
  • نت های کاکائو ، میوه و آجیل ، رایحه های شدید
  • شیرینی زیاد ، اسیدیته بالا ، نت های ملایم و لطیف
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه مولیناری کوالیتا گورمت

قهوه مولیناری،مولیناری،Caffé Molinari ، Molinari ،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک،بهترین قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

  • ترکیبی از بهترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا
  • بادی متوسط ، اسیدیته زیاد ، آرومای بالا
  • دارای نت های کاکائو ، عسل ، کاراملی و آجیلی
  • کرمای خوب ، رست مدیوم با طعم عالی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top